cercasi glossario commerciale ITALIANOTEDESCO
De persoon die dit onderwerp geplaatst heeft: italia
italia
italia  Identity Verified
Germany
Local time: 10:48
Italian to German
+ ...
Jul 1, 2003

Buonasera a tutti! Sto cercando disperatamente un glossario commerciale da usare oltre allo Strambaci.
Chi mi sa indicare qualche fonte?
Grazie 1000!

Lorenzo Lilli
Lorenzo Lilli  Identity Verified
Local time: 10:48
German to Italian
+ ...
prova qua Jul 1, 2003

intendi glossario o dizionario? credo che già nei dizionari tecnici si possa trovare parecchio, ma per il commerciale non credo che recentemente siano usciti dizionari veri e propri - lo Strambaci mi sembra un po' vecchiotto, a meno che sia stato rinnovato ultimamente. Per glossari di economia, commercio ecc. prova a guardare qui http://www.edigeo.it/EdihomI/Sitoteca/sitoset.htm (non so... See more
intendi glossario o dizionario? credo che già nei dizionari tecnici si possa trovare parecchio, ma per il commerciale non credo che recentemente siano usciti dizionari veri e propri - lo Strambaci mi sembra un po' vecchiotto, a meno che sia stato rinnovato ultimamente. Per glossari di economia, commercio ecc. prova a guardare qui http://www.edigeo.it/EdihomI/Sitoteca/sitoset.htm (non so se il link riporta il modulo di ricerca o già la pagina selezionata, comunque la ricerca per lingue e settori è intuitiva). buona fortuna, ciaoCollapse

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

cercasi glossario commerciale ITALIANOTEDESCO

Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »